guys, i don’t know what this blog is doing anymore. i’m so interested in staying informed about injustice and what’s happening around the world. but i am also so interested in Clift, and Brando, and Dean. i’m sorry. idk idk idk i’m sorry.

i’m so tired of feeling lonely. i’m gonna need someone to kiss my face now.

selfie game tonight is only okay

you’re an emotional abuser and our friendship nearly killed me. i’m so much happier now that you’re out of my life, but i still listen to your music every day.

literally all i’ve ever wanted to do is take pictures and be a photojournalist but i have literally zero talent. #lol #whatacruelworld

The moon tonight is alright alright alright.

The moon tonight is alright alright alright.

Note to self concerning one of the most important things I have learned this year:

Read More

like a snake my heart has shed its skin/I hold it here in my hand/full of honey and wounds.

like a snake my heart has shed its skin/I hold it here in my hand/full of honey and wounds.

Read More

I can feel all my friends here pulling away from me. I don’t understand. What happen?

Sometimes I still get sad, but I am miles away from where I was 2 months ago. It feels like I’m finally coming out of this. That makes me so happy.

noojabes:

aight let me say this tho. when biphobic lesbians say things like ‘i don’t wanna be anywhere a guy has been” or the more cissexist/transphobic transmisogynistic “i don’t wanna be anywhere a dick has been”

you’re. kind of treating a bi woman like a used object. and totally qualifying her based on her past experiences. and deciding what does or does not impact her worth and purity. 

and ur a piece of crap.

It’s also just so fucking hurtful to hear those things. I once dated a girl who identified as a lesbian who told me that she would never really trust me because, at the time, I identified as bisexual. It was fucked up and gross but more than anything it just hurt.

(Source: khelish, via perscitia)

A taste of flunk day past.

A taste of flunk day past.

Joy.

Joy.

Strange how now my idea of how good my night was, is based on weather or not I went home in tears and how hard I cried if I did.